راهنمای همکاران

صفحه اصلی / راهنمای همکاران

شرایط اساسی همکاری با ایران پروژه

  • راهنمای همکاران

همکاران موظفند در راستای حفظ اعتبار خود و سایت ایران پروژه همواره کیفیت کار خود را حفظ نموده و پروژه ارجاعی را سر وقت تعیین شده تحویل دهند چرا که مجموعه ایران پروژه خود را در قبال کاربرانش متعهد می‌داند و ارائه پروژه‌ای با کیفیت و به‌موقع از اصول اولیه و مهم این تیم می‌باشد. رعایت نظم درتحویل پروژه‌ها اهمیت بالایی دارد و همکاران بایستی به آن توجه ویژه داشته باشند و مطابق زمانبندی اعلام شده پروژه را تحویل دهند، چرا که هزینه تعیین شده بر مبنای زمان اعلام شده می‌باشد و تأخیر در تحویل پروژه علاوه بر پرداخت خسارت، منجر به عدم اطمینان مشتری خواهد شد.

همکاران موظف هستند تمامی موارد عنوان شده در پروژه و همچنین مواردی که برحسب نوع پروژه بایستی مدنظر باشند را در پروژه لحاظ نمایند، مگر اینکه غیرضروری بودن مواردی به طور خاص اعلام شود. همچنین همکاران موظف است در صورت بروز هر گونه پیشامد احتمالی و نیاز به تمدید زمان پروژه بلافاصله با پشتیبان سایت تماس بگیرد تا سریعا نسبت به تمدید زمان تحویل یا ارجاع مابقی پروژه به همکار دیگر اقدام شود. تمامی پروژه‌های ارائه شده مورد ارزیابی و بازبینی قرار می‌گیرند و درصورت ارائه پروژه دیرتر از زمان تعیین شده یا پروژه‌ای غیرحرفه‌ای اعتبار همکار کاهش یافته یا همکاری به طور کامل لغو می‌گردد.

همکاران موظف هستند بر سیاست حریم خصوصی سایت ایران پروژه متعهد بوده و از انتشار کلی و یا جزئی فایل پروژه مشتریان و یا اطلاعات مربوط به آنها خودداری نمایند.

جستجو در وبلاگ