وبلاگ

صفحه اصلی / وبلاگ / آموزش زبان

اصول اساسی در یادگیری زبان

روش صحیح یادگیری زبان انگلیسی دغدغه بسیاری از ماست. در اولین گام لازم است وسواس را کنار گذاشته و بر ترس از یادگیری یک زبان جدید وترس از اشتباه غلبه کرد.

زبان گفتاری, زبان نوشتاری

نتایج حاصله از تحقیقات دیرین‌شناسان نشان می‌دهد که دستگاه صوتی انسان‌های دیرین‌تر قادر به تولید پنجاه نوع صدا بوده است، البته زبان فقط تکلم صدا و آوا نیست.

بهترین زمان برای شروع یادگیری زبان

اینکه برای یادگیری زبان، مواد درسی چه باشند یا روش‌های مطالعه چگونه باشند احتیاج به بحثی طولانی دارد که سعی می کنیم کلیات آن را در این نوشته مطرح نماییم.

ضرورت یادگیری زبان انگلیسی

انگلیسی را می‌توان «زبان گفتگو» نامید. چراکه به نظر می‌رسد همه مردم جهان پذیرفته‌اند که برای گفتگو و ارتباط با یکدیگر از زبان انگلیسی استفاده نمایند.

بهترین روش برای یادگیری گرامر زبان

اگر دوست ندارید تمرین‌های گرامر را انجام دهید یا آموزش ببینید، عمل به توصیه‌ی این نوشته می‌تواند برای شما اهمیت یبشتری پیدا کرده و راهگشا باشد.

مزیت های یادگیری زبان خارجی چیست؟

در این نوشته دلایلی ارائه می‌شود که یادگیری یک زبان‌ خارجی چه نقش و اهمیتی بر زندگی شما دارد و به کمک آن درهای زیادی به روی‌تان گشوده می‌شود.

روش های موثر در یادگیری زبان

برای یادگیری زبان باید تا جائی‌که می توانید تمرین کنید. درست مانند هر مهارت دیگری، هرچه بیشتر تمرین کنید مهارت‌هایتان افزایش یافته و بهبود خواهند یافت.

انواع استراتژی برای یادگیری زبان

استراتژی های یادگیری بر مبنای نوع یادگیری به هشت نوع تقسیم بندی می‌شوند. در این مطلب به بررسی انواع مختلف استراتژی یادگیری بالاخص یادگیری زبان می پردازیم.

جستجو در وبلاگ